Przeskocz do treści

Epicamodels

Modelki, Modele, Fotograficy

Ostatnie wpisy

  • Kubki reklamowe jako zestaw gadżetów reklamowych
  • Słodycze reklamowe- korzystanie z najciekawszych ofert
  • Kubki reklamowe- jak powinny wyglądać, by były skuteczne?
  • Herbata reklamowa jako skuteczna reklama
  • Długopisy reklamowe powinny mieć nadruk tekstowy czy graficzny?

Najnowsze komentarze

    Archiwa

    • kwiecień 2021
    • maj 2020
    • lipiec 2019
    • maj 2019
    • listopad 2018
    • listopad 2017
    • październik 2017
    • sierpień 2017
    • lipiec 2017
    • styczeń 2016
    • sierpień 2015
    • lipiec 2015
    • maj 2015

    Kubki z nadrukiem – opłacalność

    Kubki z nadrukiem
    Kubki z nadrukiem

    Warto zastanowić się nad kwestią opłacalności stosowania gadżetów reklamowych w działalności marketingowej firm i instytucji. Rzecz jasna promowanie się jest niezbędne, bowiem powoduje, że dane przedsiębiorstwo zyskuje klientów, a razem z nimi, zwiększają się dochody. Ale czy akurat gadżety reklamowe są opłacalne? Aby odpowiedzieć na to pytanie, najlepiej posłużyć się konkretnym przykładem takich gadżetów. Popularne w dystrybucji, jako gadżety reklamowe, są kubki posiadające nadruki symbolizujące firmę, przede wszystkim logo. Czy kubki takie są opłacalne?Odpowiadając na postawione pytanie, należy zacząć od listy argumentów „za” i „przeciw”. Z całą pewnością owe kubki z nadrukiem firmy są przedmiotami przydatnymi w życiu codziennym, co należy uznać za argument „za”. Jeżeli firma dystrybuuje takie kubki wśród klientów, potencjalnych klientów, a także pracowników, zyskują oni przedmiot, który będą regularnie wykorzystywać. Za każdym razem, patrząc na ten przedmiot i używając go, będą przypominać sobie o firmie, która ów gadżet wyemitowała.

    Drugim argumentem „za” jest fakt, że owe kubki z nadrukiem mogą stanowić miły prezent dla pracowników. Rozwiązanie takie stosuje się np. w celu nagrodzenia tych, którzy wyróżniają się wynikami w pracy. Coraz więcej przedsiębiorstw – rzecz jasna dotyczy to dużych firm, zatrudniających powyżej 9 osób – organizują tego rodzaju „konkursy”, które są lubiane przez pracowników.

    Ale, jak wspomniano, są także argumenty przeciw temu, aby kubki z nadrukiem firmy były emitowane. Naturalnie koronnym tego rodzaju argumentem są koszty. Jeżeli przekraczają one spodziewane zyski, nie opłaca się emitować owych gadżetów. Są także pewne branże, w których produkcja i dystrybucja kubów nie opłaca się ze względu na charakter działalności przedsiębiorstwa. Jakie to branże? Np. firmy realizujące zlecenia dla innych firm lub instytucji publicznych. Tego rodzaju przedsiębiorstwa nie muszą reklamować się w taki sposób, bowiem jedynym kryterium, dla którego są one wybierane jako wykonawca usługi jest jakość realizowanych usług. Promocja w formie emisji gadżetów nie jest niezbędna.

    Opublikowano 13 sierpnia 201727 lipca 2017Autor epicamodelsKategorie ReklamaTagi firmowe kubki z logo, kubki z logo, Kubki z nadrukiem

    Nawigacja wpisu

    Poprzednie Poprzedni wpis: Odzież firmowa dla firm kurierskich
    Dalej Następny wpis: Prezenty pod choinkę dla najbliższych nam osób