
Wprowadzając do kampanii promocyjnej takie elementy jak, chociażby gadżety reklamowe, warto zadbać o ich uatrakcyjnienie pod każdym względem. Chodzi zatem o to, by zainteresowały one klientów nie tylko dzięki ciekawej stronie wizualnej. Można zatem stworzyć kilka różnych grafik, które jednocześnie będą stanowiły komplet. Nie oznacza to bynajmniej, że w takiej sytuacji klient będzie otrzymywał wszystkie gadżety reklamowe od razu. Tego rodzaju pomysł na gadżety reklamowe sprawdza się przede wszystkim w sytuacji, kiedy jest on dołączony do produktu. Dzięki temu klient, który chce otrzymać taki prezent, musi najpierw skorzystać z oferty reklamodawcy. Tak uatrakcyjniona oferta powinna przyciągnąć większe grono klientów. To sprawi, że te osoby zyskają komplet gadżetów reklamowych, a przedsiębiorstwo zwiększy sprzedaż swoich produktów. Czytaj dalej Kubki reklamowe jako zestaw gadżetów reklamowych